Гарантійні терміни та умови встановлюють виробники. Документами, які підтверджують право на гарантійне обслуговування, є заповнений бланк замовлення разом з чеками/ квитанціями про оплату, а також паспорт виробу/ гарантійний талон та фірмові етикетки з упаковки.
Упаковку слід зберігати до закінчення зборки, а етикетки з неї разом з іншими документами - протягом всього гарантійного терміну (мінімум 12 місяців).
При отриманні меблів покупець повинен перевірити цілісність упаковки, а також скла і дзеркал (якщо вони були замовлені). У разі пошкодження упаковки — перевірити кількість і комплектність вкладення, цілісність деталей в упаковці.
Перед складанням меблів покупець має оглянути деталі на відсутність видимих дефектів (вони мають бути без сколів, подряпин; всі елементи виробу мають відповідати заявленому кольору). У разі виявлення дефектів слід призупинити складання, оскільки деталі меблів зі слідами монтажу поверненню та обміну не підлягають. Зберігайте заводську упаковку до закінчення складання: деякі виробники вимагають повернення деталі, яку треба замінити, в заводській упаковці.
Гарантія анулюється, а деталь не підлягає заміні, якщо вона вже була встановлена або є явні ознаки того, що деталь була використана (наприклад, було закручено гвинт, прорізано отвір тощо). Гарантійне обслуговування також не передбачено у випадках, коли: дефекти виникли в результаті порушення правил та умов експлуатації товару; виріб постраждав в результаті впливу рідини, високих температур, прямих сонячних променів, пожежі/ затоплення/ стихійного лиха/ військових дій; товар був проданий з уцінкою з виставки/ з розпродажу; Покупець збирав меблі самостійно або за допомогою третіх осіб, не уповноважених Продавцем або виробником товару; в конструкцію товару було внесено зміни; було використано не оригінальні комплектуючі.